Friday, November 11, 2011
My best friend since childhood, Dr Huda Haron ordered;
50 pcs CHEESE TART....
50 pcs TROPICAL FRUIT TART... and
CREAM PUFF with CUSTARD FILLING... untuk santapan pagi RAYA IDUL ADHA.The next day Dr Huda texted me...katanya all the tart & cream puff dia bawak untuk gathering adik beradik dia dari Saudi...kejap je licin...sedara2nya dari sana memang suka yang manis2...alhamdulillah...Tq Ude.
Tuesday, October 25, 2011
16 pcs RED VELVET CUPCAKE with CREAM CHEESE.... office mate Norhayana nak bagi her ex-boss for Deepavali Celebration....previous order Yana kata adik dia takut nak makan RVC ni sbb warnanya yang merah...that's why this time reduce sikit the red colouring...tapi nampak pucat la plak Yana oiii.... next time biar RVC ni SUPER RED ya...baru nampak tempting.Tq Yana for the repeat order.
Saturday, October 15, 2011


Again, CARROT CAKE WITH CREAM CHEESE FROSING..repeat order from Rozana...glad your kids love my cake...next time i should remember not to use FONDANT with cream cheese...tq for d opinion.
Subscribe to:
Posts (Atom)










