

Harap Shikin berpuashati dengan Teddy Bear & Chocolate Moist Cake tu ya...maaf jika terdapat sebarang kekurangan.


Harap Shikin berpuashati dengan Teddy Bear & Chocolate Moist Cake tu ya...maaf jika terdapat sebarang kekurangan.

Ibu Norli, Pn Hajah Besah adalah cousin suami... they're very close to each other.... dari kecik sampai la masing2 dah beranak pinak... Norli ni pandai buat kueh2 traditional... mewarisi kepakaran ibunya...
Theme colour Norli pink... that's why coklat2 tu ada pink colour sikit... hari kahwin lupa plak nak snap gambar coklat hantaran...busy melayan tetamu.

Tahniah Norli... semoga berbahagia sehingga ke anak cucu..
Thanks Ita for ordering.... nak order lagi bgtau ya... semoga dimurahkan rezeki dan cepat naik pangkat... amin... kena pandai ampu boss le....
Price RM1.20
3 Chocolates in a box
Price : RM RM 4.50