Showing posts with label Red Velvet. Show all posts
Showing posts with label Red Velvet. Show all posts
Friday, March 7, 2014
Wednesday, October 24, 2012
Wednesday, February 8, 2012
Hantaran Pernikahan
My RED VELVET CAKE digubah cantik oleh my sis-in-law untuk Hantaran Pernikahannya..
Juga Purple Apam Polka Dot dan Blueberry Cheese Tart
Tuesday, October 25, 2011
16 pcs RED VELVET CUPCAKE with CREAM CHEESE.... office mate Norhayana nak bagi her ex-boss for Deepavali Celebration....previous order Yana kata adik dia takut nak makan RVC ni sbb warnanya yang merah...that's why this time reduce sikit the red colouring...tapi nampak pucat la plak Yana oiii.... next time biar RVC ni SUPER RED ya...baru nampak tempting.Tq Yana for the repeat order.
Monday, August 22, 2011
DELICACIES SEPANJANG RAMADHAN
Tinggal bbrp hari sahaja lagi untuk kita meraikan IDUL FITRI....begitu cepat masa berlalu......jutaan terimakasih kepada yang sudi order sepanjang bulan Ramadhan ini...harap anda semua berpuashati dengan hasil tangan saya...jika terdapat sebarang kekurangan minta halal kan...maklum bulan puasa ni mencabar juga dari segi rasa merasa...kot ada terlebih/terkurang manis...terlebih/terkurang rasa masin. Antaranya;
TAPIOCA CAKE (versi Nyonya)...special request from my office mate, Khaidir...katanya dia suka kueh nyonya ni...kat food court Suria KLCC ada..tapi mahal.
Juga TALAM BERLAUK...katanya nak bawak dua kueh ni untuk majlis IFTAR kat rumah kawannya...
Repeat order dari Faezah Kassim (Subang Jaya) untuk Bufday husband tercinta...tak sempat nak snap gambar lepas dah letak plag happy birthday...Fae merupakan regular 'customer' yang selalu order my TIRAMISU...thanx Fae...
TALAM TOKYO ni disedekahkan untuk Fae berbuka puasa bersama family di Jeram, K Selangor.
Noor Hayana ...1st time nak rasa Red Velvet Cake katanya...16pcs RV cupcake...buah tangan untuk berbuka puasa buat keluarga mentuanya.
Talam Ubi Kayu kesukaan Puan Rozaini dari Seksyen 7 Bandar Baru Bangi ...baru berkenalan..rupanya telo cakap kami sama...orang Kedah...begitu bermurah hati sedekah Talam ini kepada beberapa individu termasuk rumah anak2 yatim Darul Izzah, Bangi.
Terima kasih Kak Rozaini...maaf jika ada sebarang kekurangan... maklum nak menyiapkan 10 Talam Ubi dalam masa 2 hari....ini merupakan order yang paling banyak saya pernah terima setakat ini.
TAPIOCA CAKE (versi Nyonya)...special request from my office mate, Khaidir...katanya dia suka kueh nyonya ni...kat food court Suria KLCC ada..tapi mahal.
Juga TALAM BERLAUK...katanya nak bawak dua kueh ni untuk majlis IFTAR kat rumah kawannya...
Repeat order dari Faezah Kassim (Subang Jaya) untuk Bufday husband tercinta...tak sempat nak snap gambar lepas dah letak plag happy birthday...Fae merupakan regular 'customer' yang selalu order my TIRAMISU...thanx Fae...
TALAM TOKYO ni disedekahkan untuk Fae berbuka puasa bersama family di Jeram, K Selangor.
Noor Hayana ...1st time nak rasa Red Velvet Cake katanya...16pcs RV cupcake...buah tangan untuk berbuka puasa buat keluarga mentuanya.
Talam Ubi Kayu kesukaan Puan Rozaini dari Seksyen 7 Bandar Baru Bangi ...baru berkenalan..rupanya telo cakap kami sama...orang Kedah...begitu bermurah hati sedekah Talam ini kepada beberapa individu termasuk rumah anak2 yatim Darul Izzah, Bangi.
Terima kasih Kak Rozaini...maaf jika ada sebarang kekurangan... maklum nak menyiapkan 10 Talam Ubi dalam masa 2 hari....ini merupakan order yang paling banyak saya pernah terima setakat ini. Friday, February 18, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)












