Tahun baru 2011 memulakan tirai dengan order pertama dari Pn. Rosnita .... coklat & fruit tarts untuk jamuan hari jadi anaknya yang ke-4.
Tq Nita... next time boleh la order lagi ya... rupanya tak jauh rumah saya dengan Nita.. sepelaung aje.
Ibu Norli, Pn Hajah Besah adalah cousin suami... they're very close to each other.... dari kecik sampai la masing2 dah beranak pinak... Norli ni pandai buat kueh2 traditional... mewarisi kepakaran ibunya...
Theme colour Norli pink... that's why coklat2 tu ada pink colour sikit... hari kahwin lupa plak nak snap gambar coklat hantaran...busy melayan tetamu.

Tahniah Norli... semoga berbahagia sehingga ke anak cucu..
Sentuhan kreativiti adik iparku, Nurhaidah Abdullah, mengubah kotak-kotak coklat untuk hantaran pertunangannya pada 13 November 2010.
To Nurhaidah dan Mohd Fadil... SELAMAT BERTUNANG...
p/s : minta izin Edah nak publish gambar gubahan coklat ni ya.
**********************************************************************
Thanks Ana for being a regular customer...

