Wish to give your love ones these CHOCOLATE LOVE .... for any occasion.... please contact CREMIERCHOCS for detail.Monday, May 17, 2010
HAPPY TEACHER'S DAY
Anak2 sibuk nak beli hadiah utk hari guru which they're going to celebrate today.... but i said to them "biar mak buat coklat je ... wrap cantik2 bagi cikgu... mesti cikgu suka"... he he sambil nak promo...
Wish to give your love ones these CHOCOLATE LOVE .... for any occasion.... please contact CREMIERCHOCS for detail.
Wish to give your love ones these CHOCOLATE LOVE .... for any occasion.... please contact CREMIERCHOCS for detail.Tea time over the weekend
Repeated TIRAMISU order from Johana.... last 3 weeks she ordered .... said that she wanted to try my TIRAMISU..... last Monday Ana emailed me saying "tak puas la makan TIRAMISU"... sekali rasa pasti nak lagi ya..... try to minimise it's deco to maintain TIRAMISU's pureness.

My friend Faezah also repeated order for 2 times... said the first time anak dia tak puas makan... thanks to Ana & Fae... glad u all like it.....kalu nak lagi calling2 le.
Kepada yang ingin merasa HALAL TIRAMISU please contact CREMIERCHOCS.
Tuesday, May 11, 2010
Kelas at Ida Bakery
Saya signed up for Creampuff, Cheese Tart, Cheese Cake & Chocolate Cake Class with Ida Bakery on 10 May 2010.... nak memantapkan lagi ilmu yang tak seberapa....perrhhh byk belajar tu.... tapi amazingly within 3 hours boleh siap semua........ cekap betul kak Ida di dapur ya.... thanks for all the tips yg Kak Ida bagi and sorry lambat sampai.. maklum tersasar jalan.... lain kali boleh ambik kelas lain pulak.
Kelas Advance Chocolate di UPM
Friday, May 7, 2010
Strawberry Cheese Cake : Frozen & Baked
Hari ni Jumaat, 7 May 2010 genap umur Aina, my 4th daughter 8 tahun....HAPPY BIRTHDAY AINA... permintaan dia nak Strawberry Cheese Cake... nak yang sejuk katanya...frozen la tu....nak makan ngan kawan2 kat sekolah agama... maka saya pun tunaikan la permintaan dia.... biskut digestive diguna sebagai base utk Strawberry Cheese Cake ni....

Bbrp hari sebelum tu dapat phone call dari Mrs. Mala... ibu salah sorang kawan anak.... nak order Baked Strawberry Cheese Cake .... katanya anak dia, Xammuna, suka sample cheese cake yang anak saya, Alya bawak ke sekolah. Thanks Mrs. Mala for ordering.
Tuesday, May 4, 2010
Oreo Football for Boyz
Not only girls can have their Flower and Heart Oreo.... boyz can have their Football Oreo too... various football design i.e Soccer, Basketball, Rugby and Softball (not in the picture).
Need to practise more in playing the colour..... maaf chocolate comot sikit.

Thursday, April 15, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)